پوشش در عصر فناوری نوشته نویسنده محمدرضا قائمی

سلام بر فاطمه علیها السلام و پدر ارجمندش، سلام بر همسر فاطمه و فرزندان او از دوران جو انی یکی از آرزوهایم این بود که خداوند توفیق دهد بتوانم خدمتی به جوانان این نظام مقدّس جمهوری اسلامی انجام دهم و این توفیق حاصل شد. خداوند را سپاس می گویم که در جمع سبزپوشان سرافراز پذیرفته شدم و از این طریق توانستم در پادگانها، تیپ و لشکرهای متعدّدی در خدمت جوانان “پاسداران و سربازان وظیفه” نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین در مساجد و تکایا و حسینیه ها در منبر وعظ “سخنرانی ” دِین خود را ادا کنم.همیشه به این فکر بوده و هستم که چنانچه قشر جوان جامعه به آن چه اسلام گفته است، توجّه داشته باشند، جامعه ای اسلامی را می توانند به اوج عزّت و عظمت برسانند.فکر دیگری که بعداً ذهنم را به خود مشغول کرد، غافل شدن از قشر عظیمی از جوانان این مرز و بوم یعنی دختران و زنان جامعه اسلامی بود که به قو ل امام راحلمان:

“از دامن زن مرد به معراج می رود”

و اگر از این قشر جامعه غافل بمانیم و آنها از تعالیم بزرگ اسلامی دور بمانند کورکو رانه از فرهنگ بیگانه تقلید کنند، آن جامحه روی خوشبختی و آسایش نخواهد دید. لذا این کتاب را تقدیم می کنم به همه ی جوانان و دختر ان و پسرانی که در هر شرایطی در پاکی دل و روح خویش می اندیشند. به دخترانی که گِرد گناه نمی چرخند و می خواهند با پاکی و پاکدامنی زندگی کنند.امید است این تلاش ناچیز مورد استفاده ی شما خواهران علاقمند به معارف دینی و مقبو ل حضرت حق تعالی قرار بگیرد. هرگز کار خود را بدو ن نقص و عیب تمی دانم و به انتظار دریافت نظرات اصلاحی و تکمیلی شما بزرگواران هستم

...... 

 مطالعه ی متن کامل کتاب "پوشش در عصر فناوری" در سایت رسمی اینفو کتاب 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.