بهشت فراموش شده نوشته مهدی خدامیان‌آرانی

آیا شما پدر و مادر خود را دوست دارید؟ آیا می‌خواهید عشق و محبّت شما به آنها بیشتر و بیشتر شود؟آیا می‌دانید چگونه می‌توانید از قلب پدر و مادر خویش به اوج آسمان‌ها پرواز کنید؟ آیا می‌دانید اگر پدر و مادر را از خود راضی کنید، خدا از شما خشنود می‌شود؟

برادرم! ، خواهرم! آیا می‌خواهید به دریای بی‌انتهای رحمت الهی متّصل شوید؟ آیا می‌خواهید خدا به شما نظر رحمت بکند؟بیایید به پدر و مادر خود نیکی کنید، بیایید قدری با آنان مهربان‌تر باشید.این کتاب را برای کسانی نوشته‌ام که می‌خواهند با احترام به پدر و مادر به سوی خوشبختی دنیا و آخرت گام بردارند.من تلاش کرده‌ام که با نگاهی نو به آموزه‌های دینی به شما کمک کنم تا بار دیگر عاشق پدر و مادرتان شوید!

من این کتاب را برایت نوشتم و اکنون نوبت شما است تا کتاب خودت را بخوانی و بدانی که پدر و مادرت همان بهشت گمشده تو می‌باشند.این کتاب را به پدر و مادر عزیز خود تقدیم می‌کنم، زیرا آنها بهشتی هستند که خدا به من ارزانی داشته است.

بسیار خوشحال می‌شوم که از نظرات شما در مورد این کتاب بهره ببرم ، منتظر شما هستم .با این سرعت کجا می‌روی؟نمی‌دانم تا به حال به این مطلب فکر کرده‌ای که کدام یک از کارهای خوب، زودتر از همه کارها، باعث خشنودی خدا می‌شود؟

من یک روز تصمیم گرفتم تا تمام کارهای خوب خود را مورد بررسی قرار داده و ببینم که خشنودی خدا را چگونه می‌توانم زودتر به سوی خود جذب کنم.برای همین مدّت زیادی روی این موضوع فکر کردم.در واقع من یک مسابقه برگزار کرده بودم و می‌خواستم ببینم کدام یک از کارهای خوب می‌تواند مرا در آغوش مهربانی خداوند قرار دهد.

خواننده محترم!

آیا شما هم تا به حال روی این مطلب فکر کرده‌اید؟می‌دانم که شما کارهای خوب زیادی در زندگی انجام داده‌اید.یادت هست، لباس احرام پوشیدی و گرد خانه خدا طواف کردی؟یادت هست چقدر به بیچارگان کمک نمودی؟در ماه رمضان و شبهای قدر چقدر با خدای مهربان خویش نجوا و مناجات داشتی؟

...... 

 مطالعه ی متن کامل کتاب "بهشت فراموش شده" در سایت رسمی اینفو کتاب 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.